3.10.2013

we are the reckless, we are the wild youth




takki: SheInside | huivi: jostain Milanosta | kengät: H&M | hame: BikBok | raitapaita: Vero Moda 

Innostuin taas ikuistaan mun asua ja tän näkösissä vaatteissa mä siis viiletin eilen. Haha miten mä pukeudun ekana pakkasaamuna? No tietty hameeseen, ohuisiin sukkiksiin ja puolpitkähihaseen paitaan:-D Mut halusin päästä käyttään uutta hametta, eikä mulla kyllä ollu ees kylmä muuta kun koulussa sisällä, missä on muutenkin aina kylmä... Onneks ton hameen kaveriks käy myös villapaidat ja -takit, joten ennustan tolle paaaaljon käyttökertoja vaikka ilmat kylmeneekin koko ajan. Kylmyydestä puheen ollen, mä aattelin nyt siirtyä tästä koneen äärestä tärisemästä viltin alle ja viettää loppuillan kattelemalla frendejä tai jotain muuta hömppäsarjaa. Moikkamoi siiis! Palaillaan luultavasti viikonloppuna kera Alinan ja uusien juttujen, stay tuned;)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

-

-